DataSync’in Hikayesi: Uzmanlık ve İnovasyonun Buluşması
DataSync, markaları Türkiye’de online kanallar üzerinden büyütme vizyonuyla eski bir Walmart
Kategori Yöneticisi tarafından kuruldu. Ancak, gelişmiş teknolojilerin eksikliği operasyonları
ölçeklendirmeyi ve yönetmeyi zorlaştırıyordu. Bu boşluğu kapatmak için Elips Grup ile iş birliği
yaparak, 33 yılı aşkın bilişim tecrübesinden faydalandık ve güçlü, yapay zekâ destekli bir e-ticaret
ve perakende platformu geliştirdik. Walmart’tan gelen derin sektör bilgisi ile son teknolojiyi bir
araya getirerek, operasyonları sadeleştiren, ölçeklenebilirliği artıran ve iş büyümesini destekleyen
bir çözüm olan DataSync ortaya çıktı.
Bugün DataSync ekibi, yılda 4 milyon dolardan fazla hacmi platform üzerinden yönetiyor; 15’ten fazla
sektörde ve 300’den fazla markada 50.000+ SKU’yu başarıyla işleyerek operasyonel verimliliği,
sorunsuz süreçleri ve büyümeyi mümkün kılıyor.